Een vraag over je bezoek aan Wilde Westen?

Jouw bezoek

Zijn jullie locaties toegankelijk voor mensen met een beperking?

We doen er alles aan om onze locaties zo toegankelijk mogelijk te maken. Alle concrete info omtrent de toegankelijkheid van onze verschillende locaties vind je hier.

is er een vestiaire?

We hebben geen vestiaire meer, maar er zijn wel lockers waar je je spullen in kwijt kan. Deze bevinden zich in de rokersruimte. De lockers kosten €2 (cash & niet-recupereerbaar). Denk er zeker aan om zelf een muntstuk van €2 mee te brengen.

Materiaal vergeten uit je locker? Je kan dit de eerstvolgende werkdag na het concert komen ophalen, maar contacteer ons eerst telefonisch of per mail voor een afspraak.

Sleutel kwijt? Dan dien je een waarborg van €20 te betalen bovenop de €2 van je locker.

Ik ben iets vergeten uit mijn locker of ben iets verloren.

Vergeten spullen uit je locker kan je de eerstvolgende werkdag na het concert komen ophalen.
Iets verloren in de zaal? Mail naar info@wildewesten.be met een beschrijving van je voorwerp. We bewaren onze verloren voorwerpen voor een beperkte tijd.

 Hoe laat begint / eindigt het concert?

Voor de meest actuele timings raadpleeg je best de dag van het concert even de website. Daarnaast ontvang je de dag voor het concert een mail van ons met alle praktische info. Deze mail niet ontvangen? Check even je spambox.

Een concert met voorprogramma duurt ongeveer 2,5 u. Een concert zonder voorprogramma gemiddeld 1,5 u.

Kan ik mijn trein/bus nog halen na het concert?

We proberen onze concerttimings zoveel mogelijk af te stemmen op het openbaar vervoer. Bijna altijd wordt een aansluiting gegarandeerd met de laatste trein richting Gent van waaruit je nog een trein kan nemen richting Brugge, Brussel of Antwerpen.

De Kreun & Muziekcentrum Track bevinden zich op 3 minuten wandelen van het station.

Waar kan ik parkeren?

Rond de concertzaal zijn verschillende parkings aanwezig. Alle info omtrent onze bereikbaarheid vind je hier.
 

Zijn er zitplaatsen in de zaal?

De Kreun is een volledig staande zaal. Wens je om medische redenen toch een zitplaats, stuur een mailtje naar toegankelijkheid@wildewesten.be en we brengen dit voor jou in orde.


De Concertstudio en het Auditorium zijn beide zittende zalen.
Muziekcafé HOF is zowel zittend als staand.

Waar kan ik iets eten / drinken?

De Kreun heeft een eigen bar die voor, tijdens en na de show open is. 
Iets eten voor of na het concert kan in Muziekcafé HOF of in één van de andere restaurants in Kortrijk.

Kan ik contant betalen in de zaal?

Nee. Je kan enkel met de kaart of contactloos betalen bij Wilde Westen. We aanvaarden Visa, Maestro, Mastercard, Bancontact, Apple Pay en Google Pay.
Cash wordt niet aanvaard.

Hoe blijf ik op de hoogte van wat er bij Wilde Westen gebeurt?

Je kan je hier inschrijven op één van onze nieuwsbrieven. Zo word je altijd als eerste op de hoogte gebracht van het nieuws uit onze club.
Je kan ons ook volgen op Facebook en Instagram.

Worden huisdieren toegelaten?

Huisdieren worden niet toegelaten in onze club, ook niet op het DAK.
Geattesteerde assistentiehonden zijn wel welkom op onze concerten en festivals. Houd er wel rekening mee dat concerten in De Kreun tot boven de 90dB pieken. 
Meer info over de toegankelijkheid van onze locaties vind je hier.

Ik wil graag vrijwilliger worden bij Wilde Westen, wat moet ik doen?

We zijn steeds op zoek naar gemotiveerde vrijwilligers! Lees hier meer over wat je kan verwachten als vrijwilliger bij Wilde Westen.

Tickets

Ik heb mijn ticket niet ontvangen of ben het kwijtgeraakt.

Mail naar tickets@wildewesten.be of bel +32 56 370 644, we kijken het voor je na.

Hoe kan ik tickets kopen?

Tickets koop je eenvoudig online via onze website

Liever aan de balie of telefonisch? Dat kan via Ticketservice Kortrijk (Schouwburgplein 14, 8500 Kortrijk of telefonisch via: 056 23 98 55).
In ons kantoor is de aankoop van tickets telefonisch of aan de balie niet mogelijk.

Kan mijn ticket vanaf mijn telefoon gescand worden?

Ja, dat kan. Zowel de PDF als het ticket in je wallet kunnen we scannen. 

 

Ik kan niet meer naar het concert komen. Krijg ik mijn geld terug?

Aangekochte tickets worden niet terugbetaald.

Het concert is uitverkocht, bestaat er een wachtlijst?

Wij werken niet met wachtlijsten. Er vroeg bij zijn is de boodschap. Wil je als eerste op de hoogte gebracht worden van nieuwe aankondigingen? Schrijf je dan hier in voor onze nieuwsbrief.

Ik kocht mijn tickets via Ticketswap, kan ik een terugbetaling krijgen?

Het aankopen van tickets via Ticketswap voor concerten bij Wilde Westen is op eigen risico. Wij hebben geen deal met Ticketswap. Het terugbetalen van aangekochte tickets via dit kanaal is dan ook niet mogelijk.

Pers en foto's

MAG IEDEREEN FOTO'S NEMEN EN VERSPREIDEN VAN EEN CONCERT?

Wil je gewoon even delen met de wereld dat je op één van onze concerten bent: fantastisch. Tag zeker Wilde Westen! Wie met professionele apparatuur een echt concertverslag wil nemen en later openbaar verspreiden, vraagt daarvoor eerst een accreditatie aan. 

WAT ALS IK NIET OP DE FOTO WIL?

Op onze events (concerten en festivals) worden heel vaak foto's genomen. Muziek en beeld gaan hand in hand. Je kan als bezoeker dan ook op onze social media of website terecht komen. Wil je dat liever niet? Stuur een verzoekje tot verwijdering naar info@wildewesten.be

Geen antwoord gevonden op je vraag?

Je kan ons altijd bereiken via mail (info@wildewesten.be), telefoon (056 37 06 44) of via Facebook/Instagram om je vraag te stellen. Op werkdagen zijn we telefonisch bereikbaar tussen 9u-12u en 13u-17u.